Készülünk a nyárra

2014.06.08. 17:35

Prózaian fogalmazva takarítjuk a ganét. Mert nekünk az jó.

tegnap tábortűz, aztán rikiki party

a Kestrel ház lányai egymást túlharsogva horkolják át magukat a REM stádiumba. Kis anzsalkák.

megint voltam futni a környékben, munka után meg túrázunk egyet Dórival

új szabályt tanultam: nem szabad leégni, persze A táborigazgatónak könnyű, de az én bőröm akkor is ég ha úgy küzdik keresztül magukat a napsugarak a fátyolfelhőn

Ma sikerült egyedül tusolni. Éjjen :)

felcimkéztem a ruháimat mert holnap mosás nap van.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletjelek.blog.hu/api/trackback/id/tr666288583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainSly 2014.06.09. 20:40:14

Meg se merem kérdezni, hogy a zuhanyzásnak melyik részéhez van szükség egyedüllétre. :)

hollandfapapucs 2014.06.09. 23:09:15

Szeretem egymagamban levenni a zoknimat. Én már csak ilyen furcsa jány vagyok
süti beállítások módosítása