Túlélünk

2014.08.01. 02:57

Átvészeltünk már számtalan rusht az ebédnél, hálózsákainkkal védjük a testünk melegét a hideg éjszakákon, levezényeltünk már néhány pizza napot, a gyerekek ellen állást foglaltunk a liszt kontra penész vitában (szerintük penész, szerintünk nem, meg ha igen amúgy sem kell hisztizni, vasgyomor, gyerekek, vasgyomor, látszódik hogy nem találkoztak még az ungarise menzakoszttal), pókok, bogarak, ijesztő gyerekek, egy mainei jégesős vihar, Momma Deb kutyájának, Skippy-nek a látványa, egy istenes berugás utáni 4 órás utazás a monster truckban, az ázott humusz szagához is kezdünk hozzászokni, meg úgy egymást sem gyilkoljuk már annyira.

Megszoktuk hogy a kukából mókusok másznak ki, este már csak a bogarak világítanak, továbbá azt is hogy ha kettőnél több ember próbál meg egyszerre netezni, akkor túlterhelődik a rendszer. Nem akadunk ki azon sem hogy a mosott pólóinkat koszosabban kapjuk vissza mint ahogy a zsákba tettük.

És nem ver ki a hideg veríték attól sem hogy papucsban kell tusolni a fennálló lábgomba-veszély miatt. Egészen hozzászoktunk a fura szabályokhoz is. Lilivel a front line nyugalma felett őrködtünk éppen amikor egy kislány odalép és megkérdi mi a desszert. Eláruljuk neki hogy oreo, mire boldogan rohan vissza. Mindenholvanszemeésfüle főnökasszonyunk kiszúrta a jelenetet.

'Nem szabad megmondani a gyerekeknek hogy mi lesz a desszert mert ha valami olyan ami nem tetszik nekik, akkor szó nélkül elhagyják az étkezőt. Ez feljebbvalói utasítás.' Ad 1: ha valamit tanultam ebben a táborban az az hogy a gyerek minden sütit szeret. Ad 2: akkor is elveszi a desszertet ami az övé ha úgy kell letaposnia a torkán. Mindenesetre megtanultuk a leckét, a belső infókat megtartjuk ezentúl magunknak. Szó mi szó, túléltük.

De (!)

Walmart trip, szombat este.

Várunk a fuvarra, Casa Bonita, a kolumbiai veszedelem (én csak így hívom a felismerhetetlenség és a kínos magyarázkodások elkerülése végett) a volán mögött. Az még hagyján hogy fékezés nélkül veszi a kanyarokat, és feltehetőleg úgy gondolja hogy az index csupán egy dizájn elem a kocsiban, ezek még hagyján, leperegnek.

Casa Bonita valószínűleg fázós típus, felcsavarja a fűtést. Kint hideg van. Még ebben a néhol logikátlan országban is kiszámíthatóan működnek a fizika törvényei, az ablakokat lassan, ám nem meglepő módon ellepi a pára. Várjuk mikor szűnik meg a kocsiban a jóleső meleg.

Várunk, de semmi. A visszapillantóból látom Casa Bonita hunyorgó szemét, aztán egy erős fény szűrődik be a pára lepte szélvédőn.

KÖDLÁMPA

Nem tudom mi játszódhatott le abban a tekervényes kis hipotalamuszában, főleg amikor realizálta hogy a ködlámpa felkapcsolása ellenére sem lát ki jobban az ablakon, mert talán mégsincs köd igazán, csak a hideg és a meleg levegő randizik az ablakon. Lényeg hogy hazaértünk valahogy.

Voltunk az Acadia Nemzeti Parkban is, a séf és Carolyne ezzel köszönték meg a munkánkat az első sessionben. Mivel a gyerekek az előző nap hagyták el a tábort, ezért este volt egy kis buli. Olyan igazi tábortüzes, piros party poharas, lampionos szabadtéri dzsembori zenével és rengeteg emberrel. Iszogattunk, kicsit pityókásan lefeküdtem, a szoba néha megmozdult, kapaszkodtam de nem lett jobb. Másnap (vagyis aznap, pár órával később) egy kabaréba illő ébredés és embervadászat után - néhányan lemorzsolódtak az este folyamán - az esti buli legnagyobb duhajait az ajtó közelébe ültetve elindultunk. Miután megérkeztünk, és túl voltunk egy ebéden és egy kávén indokolatlan jókedv lepte el a csapatot, hihihi-hahaha ment egészen a sátorállításig ami okozott némi fejtörést, ( itt már szaporodtak a 'bazdmegek') mert nem úgy állt meg kimaradtak alkatrészek, valami el is törött, de végül összekontárkodtunk valamit. Dóri fát gyüjtött, Ivett maxi ruhában tüzet varázsolt és a kis bicskámmal faragott nekünk marshmallowsütő botot. Megvacsiztunk a szabad ég alatt, beszélgettünk, melegedtünk a tűznél. A sátorban sikerült ráfeküdnöm valami göcsörtre. De ezt már csak reggel éreztem meg.

Jó volt kikapcsolódni.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.